Jsme brand-experience tým

a pomáháme marketérům proměnit tradiční komunikaci na atraktivnější interaktivní prozkoumávání značky – experiential kampaně. Naše strategie se opírají o zapojení zákazníků, vytváření zážitků a šíření autentického obsahu.

Daring To Be Different

2002. Born of Passion.

Prakticky na zelené louce, doslova na skok od Zeleného pruhu zakládá Jirka svoji první kancelář. Na jediný stůl v malém podkroví položí notebook a prostor naplní tím jediným, co má – zkušenostmi ze spotřebitelských soutěží a nadšením. Společníkem mu je pes Odie a vize o odlišné komunikaci značek. Ano, to u levé ruky je skutečně telefon.

2003. Hand in Hand With Internet Design.

Jirka potkává Filipa Crháka a na několik úžasných let vytvoří obchodně-kreativní tandem. Rodí se brand Innovate. Společně získávají první a hned milionovou zakázku. Daleko před příchodem Facebooku staví pixelartový web pro Algidu, ve kterém propojují dvacet tisíc členů klubu Ledoborců. Kdyby značce vydrželo nadšení o pár let déle, byla by to dnes pravděpodobně jedna z předních sociálních sítí.

2004. The Year of Pride.

Získané ocenění za Nejlepší medium roku za vytvoření virtuálního městečka AlgidaCity nakoplo vývoj. Následuje práce pro Pepsi, Frisco i Ferrari.

Firemní médium roku.

2006. Sorceress on Board.

Zatímco jiné firmy se ohlížejí po happiness manažerce, přichází Anet a Innovate má od té doby svoji vlastní čarodějku. Vychytává, naše slabiny, nálady, chyby v matrixu, disharmonii, a aniž bychom věděli jak, cítí naše potřeby.

2007. Mastering Events.

Innovate rozšiřuje svoje působení o eventy.
Organizuje pro značky sportovní hry, hudební festivaly, konference. Díky prezentaci vytvořené za pouhých 5 hodin vyhráváme výběrové řízení pro Oskar – Vodafone. Opravdu, opravdu, opravdu velké. Organizační tým v terénu čítá více než 200 lidí. Musíme pronajmout hotel, abychom se na briefingy někam vešli.

2010. New Space to Grow.

Stěhujeme se, balíme našich pár notebooků a zakládáme base camp přímo v centru Prahy. S novými prostory přichází i nový vítr do plachet a rozšiřujeme tým.

2012. Creativity Leads to Success.

Do Innovate přichází kreativní ředitel Jiří Jirka Kubík. Prakticky je to jeho poslední rok v České republice, protože se přesouvá do kanadských hor. Učíme se pracovat napříč časovými pásmy a vítězíme v tendru na brand agenturu pro UNYP – University of New York in Prague. Následujících pět let surfujeme na vlnách kreativy, objevujeme kouzlo SEO i PPC reklamy, hltáme nové zkušenosti a okamžitě je implementujeme.

2013. Making Photography Experiential.

Rozhýbáváme stojaté vody fotografického oboru a zakládáme vlastní fotografický festival OAFF. Na něm spolupracujeme se značkami Nikon, Hensel a Carl Zeiss a představujeme návštěvníkům jejich produkty unikátní prožitkovou formou. Zapojujeme studenty středních uměleckých škol do soutěže ArtRoom a umožňujeme, aby se s talenty z celé republiky potkaly na jednom místě.

2014. 10 Years and Still Rocking.

Slavíme deset let úžasné spolupráce se značkami Siemens, Bosch a Gaggenau.

2015. Broken Hearts.

Jen krátce po úspěšném dokončení druhého ročníku fotofestivalu ztrácíme nejlepšího z lokačních produkčních Jirku Hoppa. Uvědomujeme si, že i náš čas má své hranice.

2016. What Goes Down Must Go Up.

Odchází Odie. Byl naším andělem a teď dostal křídla. Jirka prožívá vyhoření. Je to jeho vytrvalost a schopnost Anet držet (jeho) hlavu nahoře, které vedou Innovate ke zcela novému příběhu.
Na míle daleko od tradičního marketingu.

2017. Reimagined.

Pracujeme usilovně na proměně Innovate. Už léta propojujeme live a digital svět lépe než kdokoliv jiný. Víme, co chceme, známe naše „proč“ a můžeme směle vykročit k tvorbě moderní komunikace značek. Innovate získává jasný účel. Díky, Simon Sinek.

Zasahuje nás zpráva o náhlém odchodu Filipa Crháka. Jen dva roky po té, co vyvěsil červené trenýrky na Hradě. Díky, Filipe, zůstáváš v našich srdcích.

Odhodlání celého týmu vede Innovate do společnosti firem se skvělou firemní kulturou na Cocuma.

2018. Innovate Reborn.

Do světa engagement marketingu.
Nastavili jsme kurs k aktivní komunikaci. Aktuální proměna ekonomického cyklu ze „service economy“ na „experience economy“ přinesla zásadní změnu marketingového funnelu. Původní činnost reklamní agentury posouváme ke zcela nové kapitole moderního marketingu.

Novou éru zahajujeme projektem pro Siemens a České dráhy s fantastickými výsledky.

2019. New Blood.

Tým posiluje. Nová krev pumpuje do Innovate nadšení i zkušenosti. Přichází pes Winnie a učí nás trpělivosti. Učíme se jak přeměnit vize experience marketingu v realitu a společně rosteme s novými prezentacemi a kampaněmi. Překračujeme vlastní stín a vytváříme značkám unikátní kontent.

2020. There Is a Light Out There.

V únoru jsme před podpisem velkých projektů a vyhraných výběrových řízení. V březnu klienti ruší kvůli vládním nařízením všechny marketingové aktivity. Tým se pevně semkne, srazí si platy na polovinu a opře se do vytváření nových nápadů. Doba temna trvá téměř šest měsíců.

V červnu slavíme plnoletost a darujeme si vysílací digitální studio, díky kterému se můžeme s klienty skvěle vidět i slyšet alespoň virtuálně.

Porážíme velké nadnárodní agentury a začínáme pracovat pro Gorenje a Philip Morris. Upřímně, kdo by řekl, že v celém roce zasaženém brutální krizí se objeví tak jasné světlo na konci tunelu. Cítíme chvění…

2021. Innovate Strikes Back.

Zatímco se mnohé značky ještě probouzí z covidové letargie, my už pevně sedíme v sedle experience marketingu.

Pro Gorenje zakládáme hnutí zeleniny za lepší podmínky v lednicích. Prostřednictvím interaktivního videotréninku vedeme nové hráče do týmu televizí Hisense. Můžeme ven mezi lidi a tak objíždíme města s obří pračkou proměněnou na lidské kolo pro křečka. Vítáme první úspěšné řešitele únikové hry Bosch.

Tým omlazuje a staví Hangar, interaktivní prostor pro prezentace, workshopy i setkání.

2022. The Vibrant Year.

Bouřlivý rok přináší mnoho klíčových okamžiků a úspěchů. Upekli jsme kampaň, která doslova vymetla sklad s troubami Gorenje OptiBake. Dojíždíme si pro ovace za doposud nejúspěšnější ročník Advantage seasonu pro Advantage Cars. Zlatými peckami ověšený Miky Karas a Simča z Red Bull týmu si vybírají náš brand-experience tým Innovate jako své působiště. Slavíme i s projektem investice.cz - Google si jej totiž vybírá jako důvěryhodný zdroj zpráv a značka klienta se tak šíří ke statisícům dalších lidí. Závěr roku si vychutnáváme vítezstvím v mimořádně náročném tendru pro Hami od Danone.

To Be Continued ...

Pojďme se potkat.

Ve 44 minutách vás provedeme
inspirativními kejskami a odkryjeme,
jak na kampaně s vyššími dosahy.

Napište Anet na LinkedIn

Vemte si cookie

Zajistí, aby byla vaše zkušenost
s námi zkrátka skvělá.

Ano, díky
Jak je pečeme
×